środa, 13 lutego 2013


Chciałem się podzielić kilkoma swoimi spostrzeżeniami , 
otóż zauważyłem bardzo dużo stron oferuje współpracę w internecie 
i zachętą tej współpracy jest bardzo duży zarobek w niezbyt długim czasie.
Po moich wielu próbach współpracy z takim biznesem około 90% , 
to było czyste wyłudzenie wpłaty i 
brak należytego traktowania ze strony tych oferentów.
Po zastanowieniu się dlaczego tak jest , mój wniosek jest tylko jeden , 
jest to jednorazowa oferta na załapanie jak najwięcej osób i 
wyciągnięcie od nich wpłaty. 
Nie będę tutaj opisywał jak to robią ci "uczciwi",
jestem pewien że każdy co szuka zarobku na internecie 
spotkał się z taką sytuacją.
Jest tylko jedna możliwość, żeby nie dać się naciągnąć na stratę kasy 
trzeba poszukać sobie, otóż współpracę próbować rozpocząć z 
poziomu darmowego i nie szukać oferty która daje wielkie
dochody w krótkim czasie , tydzień , dwa , w takim okresie nie zarobisz wielkiej kasy.
Poszukajmy współpracy, gdzie to drugiej stronie będzie zależało na naszej współpracy , to przecież Ty jesteś tą siłą napędową tego biznesu i to ty powinieneś być traktowany jako ktoś bardzo ważny
a nie jak "siła robocza" , 
bo ktoś chce lub co gorsze robi łaskę że będzie z nami współpracował.
Ja już spotkałem kilka biznesów , tam jesteś traktowany jak ktoś ważny i dla Ciebie jest poświęcony tam czas .   
Możesz skorzystać z mojej rady i wcale nie jest to obowiązkowe
to są moje rady.
Zapraszam do komentarza.
Zdzislaw 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz