piątek, 17 czerwca 2011

Optymalizacja sklepów internetowych pod wyszukiwarki

<h1>Optymalizacja sklepów internetowych pod wyszukiwarki</h1>
Artykuł zawiera informacje na temat sklepów opartych na skrypcie magento. Odpowiada na pytanie w jak stopniu kampania SEO jest opłacalna dla sklepów oraz podstawowe informacje na temat pozycjonowania sklepów w wyszukiwarkach. <br>
<p>Sklepy <a title="Magento Sklep Internetowy" href="http://www.creator24.pl/magento/">Magento</a>, ze względu na bardzo rozbudowany kod uważane są za trudne do pozycjonowania .Dobra pozycja w Google daję najlepsze wyniki biorąc pod uwagę koszty kampanii promocyjnej do zysków które przynoszą pozycjonowane słowa klucze.  Dlatego warto poświecić temu zagadnieniu trochę czasu. Wydaję się oczywistym, że potrzebujemy ruchu na stronie. Brak ruchu oznacza barak klientów a tym samym bark zysków z zamówień. Ruch w sklepie internetowym możemy pozyskać za pomocą  porównywarek cen, płatnych reklam czy akcji internetowych. Wszystkie te zabiegi wymagają sporych nakładów finansowych. I nie dają gwarancji zwrotu inwestycji.</p>
<p>Marketing internetowy w dużej mierze opiera się na pozyskaniu wartościowego ruchu z wyszukiwarek internetowych. Niestety wielu właścicieli sklepu nie docenia tego typu działań, co często doprowadza do upadku internetowego biznesu. Według badań ruch z wyszukiwarek może wygenerować nawet ponad 50% przychodów sklepu internetowego dlatego tak ważne jest aby uwzględnić działania SEO, już w fazie tworzenia sklepu internetowego. A kampanie SEO prowadzić równorzędnie z płatnymi metodami promocji w internecie.</p>
<p>Odpowiednie zaprojektowanie lub optymalizacja sklepu opartego na magento to tylko wstęp do osiągnięcia dobrej pozycji w Google. W przypadku platformy Magento – optymalizacja opiera się głównie na prawidłowym uzupełnieniu opisów, słów kluczy oraz tytułów każdej ze stron. Warto pamiętać, również o uzupełnieniu znaczników alt i title w każdym zdjęciu, wystawionego produkty. Ważna jest również optymalizacja treść na stronie, w taki sposób aby wyróżnić słowa klucze nie tracąc przy tym siły przekazu.</p>
<p>Kolejnym etapem jest pozyskanie wartościowych linków. W pierwszej kolejności należy wyszukać strony z wysokim page-rank i tematyką zbliżoną do naszego sklepu. Linki zdobywa się głównie w artykułach, katalogach stron, wpisach na forach i blogach itp. Można tez stworzyć własne zaplecze stron linkujących do strony głównej lub uczestniczyć w systemie wymiany linków. Ta ostania metoda została  uznane przez Google za nielegalną i może grozić usunięciem strony z rankingu.</p>
<p><strong><span>Odpowiednie zaplanowana i przeprowadzona kampania SEO, może dać nam rzesze nowych klientów co przełoży się na współczynnik sprzedaży i ROI całego sklepu. </span></strong></p>
<br>
<br>
<h2>o Autorze</h2>
<p><strong><a title="Marketing Internetowy" href="http://www.kwiecien.org/">Marketing Internetowy</a></strong></p>
<br>
Artykuł pochodzi z serwisu <a href="http://albercik.pl">Albercik.pl - darmowe artykuły na WWW</a><br><br>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz